
I dashur klient,
Ju lutem për aktivizimin e aplikacionit të ri të mobile banking dhe shërbimit të Online Banking ndiqni hapat e mëposhtëm.
Aktivizimi i Mobile Banking
Hapi 1: Për të aktivizuar aplikacionin e ri të mobile banking ju fillimisht duhet ta shkarkoni atë duke klikuar në njërën prej ikonave më poshtë:
Kliko këtu për të shkarkuar aplikacionin
Kliko këtu për të shkarkuar aplikacionin
Hapi 2: Vendosni kodin e regjistrimit që keni marrë në e-mail dhe kodin 6 shifror të aktivizimit që keni marrë me SMS në aplikacionin që keni shkarkuar.
Hapi 3: Pasi të keni vendosur këto dy kode, ju duhet të përcaktoni një PIN te ri, i cili duhet të ketë gjashtë shifra dhe më pas ta konfirmoni atë.
Hapi 4: Pasi të jetë konfirmuar PIN, ju mund të përdorni shenjën e gishtit ose identifikimin me anë të fytyrës për të hyrë më shpejt në shërbimin online banking.
Hapi 5: Në mënyrë që të mund të riaktivizoni aplikacionin pa u paraqitur pranë bankës në rast ndryshimi të aparatit celular ose nëse keni harruar PIN, ju mund të konfiguroni 3 pyetje sigurie.
Aksesimi i Online Banking
Pasi të keni përfunduar aktivizimin e mobile banking, ju mund të vijoni të përdorni shërbimin Online Banking. Kjo platformë mund të aksesohet edhe nga kompjuteri personal duke ndjekur hapat e mëposhtëm.
Hapi 6: Klikoni ne link-un: https://ebanking.otpbank.al/otpebank/auth/login
Hapi 7: Në fushën e parë shkruani emrin e përdoruesit, i cili është dërguar me e-mail.
Hapi 8: Në fushën e dytë shkruani kodin OTP të cilin e gjeneroni nëpërmjet aplikacionit të ri në telefonin tuaj sipas hapave të mëposhtëm:
Hapi 9: Pasi të keni futur kodin PIN, do të gjenerohet kodi një përdorimësh, i cili duhet të vendoset në fushën e dytë në faqen e online banking:
Kjo është faqja e pare që do të shfaqet pasi të jeni futur në llogarinë tuaj të online banking: