
Nëse ke nevojë për më shumë informacion mbi produktin, shërbimin ose dëshiron të lësh një koment, të lutem përdor formularin e mëposhtëm.
Ne do të jemi të lumtur t’i përgjigjemi të gjitha pyetjeve tuaja.
Për të monitoruar cilësinë e shërbimit në degët tona dhe për të përmirësuar më tej shërbimet tona, ne krijojmë sondazhe të rregullta në mënyrë që të mund të mbledhim dhe analizojmë reagimet e klientëve dhe të kuptojmë nevojat dhe shqetësimet tuaja. Kanalet nga ku marrim ankesa janë:
Mediat sociale
Me telefon përmes qendrave tona të kontaktit
Përmes mesazhit SMS me një lidhje në platformën tonë për reagimet e klientëve
Nëpërmjet faqes sonë të internetit dhe aplikacioneve dixhitale
Përmes intervistave individuale
Përmes fokus grupeve
E-mail apo postë
Banka OTP Albania kryen kërkime në formën e një “Klienti Sekret” për të monitoruar cilësinë e shërbimit tonë ndaj klientit në degët e bankës dhe kanalet e tjera.
Ne gjithashtu kryejmë kërkime midis stafit tonë, në mënyrë që të sigurohemi që personeli ynë është plotësisht i gatshëm për të përmbushur pritshmëritë e larta të klientëve tanë.
Kjo nuk është një formë për të paraqitur ankesa. Nëse dëshironi të raportoni një problem, ju lutemi plotësoni dhe dorëzoni formularin e ankesave në mënyrë që ne t'ju përgjigjemi në kohën e duhur.